- Starostlivosť o zabezpečovanie kvality poskytovaných produktov a služieb v oblasti predmetu systému manažérstva kvality: distribúcia rádio chemikálií, rádio diagnostík, diagnostík, laboratórnych prístrojov, laboratórneho, medicínskeho nábytku a preprava nebezpečných látok (ďalej len predmetu SMK) a v zmysle plnenia aplikovaných požiadaviek normy ISO 9001:2015 patrí medzi prioritné povinnosti vrcholového manažmentu a v tomto zmysle je jeho zodpovednosť nezastupiteľná.
- Za zlepšovanie kvality sú prednostne zodpovední všetci riadiaci zamestnanci našej spoločnosti , ktorí organizujú a riadia účasť všetkých svojich podriadených smerom k naplneniu prijatých cieľov systému manažérstva kvality.
- Zabezpečovanie kvality a jej neustále zlepšovanie je základnou úlohou a povinnosťou každého zamestnanca spoločnosti , ktorý je zodpovedný predovšetkým za kvalitu vlastnej vykonávanej práce a túto zodpovednosť nebude v žiadnom prípade prenášať na spoluzamestnancov
- Politika kvality spoločnosti vychádza zo zásad:
- pomocou marketingovej stratégie rešpektovať pôsobenie trhu, dokonale poznať skupiny zákazníkov / klientov / a ich požiadavky
- poskytovať zákazníkom / klientom /istotu, že vykonávané služby pri činnostiach, predmetu SMK dosahujú opakovateľne požadovanú kvalitu
- zvyšovaním a prehlbovaním odbornej spôsobilosti všetkých úrovní personálu spoločnosti minimalizovať vznik nedostatkov a chýb
- postupným zvyšovaním technickej, materiálovej a organizačnej vybavenosti spoločnosti vytvárať pre služby spojené s predmetom SMK porovnateľné podmienky s medzinárodnými štandardami
- vhodnou motiváciou zamestnancov spoločnosti dosiahnuť primerané zlepšovanie SMK, zvyšovanie jeho výkonnosti a z nej vyplývajúce zvýšenie účinnosti pri získavaní zákazníkov / klientov / pri osobnom kontakte alebo vyhlásených súťažiach
- Kvalitou poskytovania služieb v oblasti predmetu SMK trvale upevňovať postavenie spoločnosti na trhu a perspektívne zväčšovať jej podiel na celkovom krytí požiadaviek trhu.
PharmDr. Pavel Vizner |
V Bratislave 1.11.2023